Madness from Umeå.

Jag har varit på ICA. Där säljer dom massa saker. Jag gick in i det stora komplexet byggt av förväntningar och hår från spädbarns ryggar. Väl inne lägger jag märke till massa saker i vårat vardagliga liv som vi så villigt köper. Mjölk, ägg, mjöl, bakpulver, salt och vatten, OCH AMERIKANSK PANNKAKSMIX?! För alla losers som inte visste vad som var i amerikanska pannkakor så räknade jag precis upp det. Så jävla cleant.

Sedan kollade jag runt. Ett barn satt på en av hyllorna, runt fyra fem skulle jag kunna tro. Det var rea på barnet! "Super-vardag" - 2 för 24.90!!! Helt plötsligt blev jag rätt arg. Det satt för fan bara EN unge där?! Om jag ska ha rea på dom ska jag väl för fan ha två?!

Jag var där, köpte saker, gick hem, reflekterade och bajsade.

Mitt nästa blogginlägg kommer handla om andra saker vi tar för givet. Det kommer dock vara en kopiering utav en online-tidning som vissa känner till inom sparvsekten. BORR!

Dagens fail: Att ICA där jag bor är dyrast i Sverige.

Dagens win: Jag vann en auktion på tradera, ärligt men ändå win.
 
 -Madman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0