klart bästa glassen!

har idag gjort ungefär lika många knop som en sänkt tunna med tran... vaknade i jonathans soffa med kramp i helt okända muskler, en följd av gårdagens bravader på crossbanan och fotbollsplanen, och en brännande känsla i gommen (självförvållat.. franks.. ni som vet ni vet..)..

som alla vet så är glass den bästa boten mot munsmärtor, och det utgör ä'ven en helt näringsriktig frukost, så med möda tog jag mig tig frysen där jag fann en päronsplitt!!

päronsplitt har ju alltid varit kungen i glassdjungeln, även om piggelin ständigt konspirerat, så glädjen jag kände visste knappt några gränser. - jag kom i byxan. jag åt. jag kom igen. jag va på väg att slänga pinnen och såg att de har börjat trycka vitsar på päronsl´plitts glasspinnar! jag kom igen. jag läste:
"Hur många ben finns det i en abborre? - det finns 2, abborre" - dunderorgasm-kukwiplash-leva på dropp och piller i flera veckor, klart värt det!! 

/ dekadent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0