Jag är avis :(

Mina vänner, speciellt Ninja, skriver ju på som idioter. Nu är det faktiskt så att de enligt många definitioner ganska ofta är idioter, men detta är ju en av de få gånger det faktiskt är bra. Jag är iofs ganska lättroad, men jag sitter ju ändå och skrattar när jag läser den här bloggen; den är så att säga "bra skit".
Och nu vill jag för den stackars läsaren som inte är en sparv påpeka att den ändå är jävligt tråkig jämfört med snittkvällen i sparvars sällskap. Det ni! 

Nackdelen med allt detta fina då: JAG BLIR SÅ JÄVLA AVIS! Jag vill också ha så mycket fritid att jag kan sitta hemma och formulera mig lusigt hela dagarna, jag vill också berätta mina roliga historier! Men det kommer nog att dröja. Folk är så jävla opepp nu för tiden, det händer liksom ingenting. Här har ni min dag: jag försov mig och missade skolan, åkte hem till Boork och skrev ett arbete, åkte vidare till infogrej för att vara hårmodell imorgon, vidare hem till mig för käk, sen in till Queen. Bra avslutning, om det nu inte var så ATT ALLA JÄVLAR VILLE STANNA HEMMA! Okej att Boork är kul sällskap, men vafaaan. Två pers på Queen? SKÄRPNING!

Folk förstör mitt liv. Följ med mig ut, dansa de glada danserna, lev livet? Jag vill inte sitta inne och deppa ner mig, vad fan är det för liv? Höjdpunkten på min dag var liksom när jag upptäckte att man kunde välja "English (Pirate)" som språk på Facebook. Det är iofs ganska jävla kul, men seriöst? Hjälp mig?

Äh. Får ändå lite sällskap till ölen imorgon efter modell-skiten. Inte för att det kommer att vara sparvar som jag så innerligt önskar, men man tar ju vad man får. Som Ninja säger på fyllan. Och annars också.

//Solidpayne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0