Big happening.

Så sant som det skrevs. Madman skriver igen! Jag har förslyttat mitt galna beteende till björkarnas stad för de som inte visste det, och här sitter jag nu. Naken, bortkommen och lycklig. Det är himmel och helvete på samma gång, typ som puberteten, och ungefär som alla andra knasiga uttryck som t ex fulsnygg.
Jag har fått ett par vänner här uppe, men dom är normala och talar någon jättekonstig dialekt som inte alls låter som göteborgska, men samtidigt har dom alla stadsdelar som finns i göteborg också, till och med svingeln.
Jag har lagt märke till att det krävs ansvar för att bo själv i ett skabbigt rum där man äter i sängen och rullar runt i sin avföring, något som jag inte har, men är på god väg att skaffa mig.

Tyvärr har jag inte fått nys om någon loppis som jag kan gå till i studiesyfte och se om det är samma lirare som går det (kanske vallfärdar till och med).
Men skolan går bra och jag raggar hejvilt åt alla håll, utan att lyckas... dvs allt är som vanligt. Kan bero på alla sjuka saker jag säger, när jag är intern med mig själv.

Stod och snackade med en vegan-feminist-flata när jag var ute och smöka en kväll och hon drog upp ämnet jakt och Madman säger direkt: "jag kan tänka mig att skaffa jägarlicens bara för att få döda vackra djur...". Jag fick en www.bitch.slap.com och feminist-flatan-veganen stormade iväg.
Senare samma kväll kom en tjej i min klass och satte min hand i hennes urringning, handen gick per automatik till köttpåsen som hängde i en sorts sele runt bringan, och hon säger bryskt:"Nej! Jag har spillt öl, känner du inte!?" Det gjorde jag faktiskt inte, men jag fick hångla med henne ändå.

Fler uppdateringar om roliga händelser kommer.

Dagens fail: Får komplettera en hemtenta, petitess.
Dagens win: Min MILF-föreläsare såg att jag spanade in henne, hon verkade gilla det.

Psychotic and out

Madman - Den galne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0