att försöka sova innan soluppgången.

jag har sömnproblem. det har jag haft sedan jag var en liten pilt i kortbyxor med glass runt munnen.
det har säkert något att göra med min smått överdrivna konsumtion av koffein och socker. vi får hoppas att det har ett lyckligt slut, och intohimo säger:

We are going to bed knowing that this will be another sleepless night.
You've played all your cards, now its time for me to act.

för er ninja är det dags att krypa under täcket en gång till, sätta på en skiva med chopin och fortsätta läsa jeremia för imorgon är det en ny dag, med ny föreläsning och nytt jobb. förhoppningsvis nya stämband också.

I iTunes jus nu:
Chopin
- The Mazurkas

Ninja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0